Z przyjemnością informujemy, że tegoroczne szkolenia i panele dyskusyjne
odbędą się pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Zapraszamy na panele szkoleniowe między innymi:

- Nadużycia w hotelarstwie w zakresie gastronomii

- Koszty zmienne w gastronomii

- Ekologiczne rozwiązania dla hoteli


Moderator spotkań:

Agnieszka Maszner-Paprocka dyrektor regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz dyrektor finansowy hotel HAVET *****




IGHP reprezentuje branżę hotelarską w Polsce i UE

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to efektywna organizacja działająca w branży hotelarskiej. Od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. IGHP rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. revenue management, budżetowania, bezpieczeństwa w hotelu, sprzedaży i marketingu, housekeepingu czy RODO).

Swoim członkom IGHP oferuje unikatową wiedzę o zmieniających się przepisach prawa, głos w kluczowych dla branży kwestiach, informacje oraz know how z HOTREC, a także dostęp do usług i wiedzy eksperckiej dostawców członków IGHP oraz programów szkoleniowych dla przyszłych pracowników branży, a także wiedzę, jak się chronić przed nieuczciwą konkurencją, możliwość promocji hoteli w branżowych mediach czy cykliczny newsletter podsumowujący najważniejsze działania Izby.

Izba współpracuje z wybranymi dostawcami, którzy zapewniają hotelom dostęp do licznych usług, najnowszych rozwiązań technologicznych, architektonicznych, aranżacji wnętrz, elementów wyposażenia pokoi i innych pomieszczeń hotelowych.

Organizacja dba o interesy polskich hotelarzy także na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarskiej w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).

Serdecznie zapraszamy na trzy panele dyskusyjne organizowane przez IGHP podczas 28. edycji targów GASTRO-HOTEL w Kołobrzegu. Poruszymy tematy ważne dla biznesu działającego w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Porozmawiamy o nadużyciach w hotelarstwie w zakresie gastronomii, a także o kosztach zmiennych w gastronomii oraz o ekologicznych rozwiązaniach dla hoteli. Panele poprowadzi dyrektor regionalna IGHP w woj. zachodniopomorskim Agnieszka Maszner-Paprocka, która jednocześnie pełni funkcję dyrektora Hotelu Havet.

Liczymy na ciekawe i merytoryczne dyskusje, z których wyniesiemy wiele cennych wniosków. Dla IGHP niezwykle ważna jest możliwość wymiany wiedzy na forum naszej branży, tak aby najbardziej wartościowe praktyki mogły zostać z powodzeniem wprowadzone do hoteli.

Agnieszka Maszner-Paprocka
Ekonomistka z wykształcenia, ukończyła Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku finanse i rachunkowość. W okresie ostatnich dwóch lat ukończyła studia podyplomowe na kierunku psychologia w zarządzaniu organizacjami wraz z certyfikacją – certyfikat Franklin University oraz na kierunku zarządzenie nieruchomościami. Posiada 20-letnie doświadczenie w pionie finansowym, a od kilku lat jako członek zarządu w spółce z o.o. Od 2012 roku związana zawodowo z hotelem Havet w Dźwirzynie, gdzie obecnie pełni funkcję dyrektora finansowego i prezesa zarządu spółki. Od grudnia 2018 dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim. Mieszka w Kołobrzegu.





Szkolenie Sebastiana Kwiatkowskiego:

Jak zwiększyć sprzedaż w niskim i w wysokim sezonie. Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem internetu.

Reklama obiektu w internecie to bardzo szerokie zagadnienie. Zapraszamy na szkolenie, które wskaże metody zwiększające liczbę gości w Twoim obiekcie poza sezonem i zmaksymalizuje zyski w sezonie wysokim.
Podczas szkolenia, jakie odbędzie się na targach Gastro-Hotel w Kołobrzegu, chcielibyśmy Państwa zapoznać z kilkoma możliwościami jak skutecznie zainwestować, aby osiągnąć zadawalające wyniki sprzedaży. W jaki sposób, jak dużo i na co warto przeznaczyć budżet , aby przyniosło to oczekiwany skutek, a przede wszystkim jak nie dać się oszukać. Dowiecie się Państwo również, jak można zwiększyć sprzedaż bez zwiększania kosztów.
Podczas szkolenia skupimy się przede wszystkim na metodach, dzięki którym pozyskujecie klientów. Przeanalizujemy wady i zalety każdej z nich.
Podpowiemy od czego zacząć przygotowania do sprzedaży internetowej i jak ją rozpocząć.
Omówimy najróżniejsze metody pozyskiwania turystów, takie jak pozycjonowanie, kampanie AdWords, portale noclegowe, zakupy grupowe, serwisy rezerwacyjne, portale społecznościowe i marketing szeptany.

ZAPRASZAMY!


Sebastian Kwiatkowski absolwent Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem. Od 25 lat zajmuje się marketingiem oraz marketingiem internetowym. Obecnie współpracuje z ponad 80 Ośrodkami Wypoczynkowymi w kraju, udzielając im porad menadżerskich oraz zajmuje się ich kompleksową obsługą pod względem przygotowania kampanii reklamowej (profesjonalne filmy, zdjęcia, budowa oraz pozycjonowanie stron internetowych) . Specjalizuje się w zwiększaniu rentowności ośrodków.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
©2020 Gastro-Hotel.pl - Targi gastronomiczno - Hotelarskie - Kołobrzeg