SZKOLENIA 2024:


Kołobrzeg 17 - 19 kwietnia 2024 hala Milenium


W środę 17 kwietnia oraz w czwartek 18 kwietnia zapraszamy na:

Porady dotyczące marketingu internetowego – Sebastian Kwiatkowski (sala konferencyjna- rezerwacja miejsc)


W czwartek 18 kwietnia zapraszamy na:

Szkolenie S4H - System S4H jako narzędzie ułatwiające obsługę gastronomii oraz hoteli (sala konferencyjna)


W piątek 19 kwietnia zapraszamy na:

szkolenie Klasyki kuchni światowej z rysem historycznym.
Dania kuchni polskiej z domniemanym obcym pochodzeniem- Mirosław Drewniak (sala konferencyjna- rezerwacja miejsc)







SZKOLENIA 2023:




Kołobrzeg 8 – 10 marca 2023 hala Milenium


środa 8 marca 2023 11:00 - szkolenie*

Panel szkoleniowy Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Gospodarka magazynowa – LIFO, FIFO i „UFO’

- moderator spotkania: Agnieszka Maszner-Paprocka, dyrektor regionalny IGHP, członek Rady i Zarządu IGHP oraz prezes zarządu Grand Baltic sp. z o.o.



Gospodarka magazynowa ma bardzo duże znaczenie dla działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Podczas prelekcji udzielę odpowiedzi na pytania:

- czy konieczne jest prowadzenie gospodarki magazynowej?

- dlaczego warto prowadzić gospodarkę magazynową?

- jakie są rodzaje prowadzenia gospodarki magazynowej?

- dlaczego zespół powinien znać zasady funkcjonowania gospodarki magazynowej?

- jak wygląda UFO na magazynie?



Agnieszka Maszner-Paprocka

Ekonomistka z wykształcenia, ukończyła między innymi studia podyplomowe na UE w Poznaniu na kierunku finanse i rachunkowość. Na koncie ma również studia podyplomowe na kierunku psychologia w zarządzaniu organizacjami wraz z certyfikacją – certyfikat Franklin University oraz na kierunku zarządzenie nieruchomościami. Certyfikowany trener. Posiada 25-letnie doświadczenie w pionie finansowym, a od kilku lat jako członek zarządu w spółce z o.o. Od 2012 roku związana zawodowo z hotelem Havet w Dźwirzynie, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa zarządu spółki. Od grudnia 2018 dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim. W roku 2021 powołana do członków Rady oraz Zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Optymistka z wyboru, zaangażowana w działania społeczne.



Na prelekcji będzie dynamicznie, merytorycznie i inspirująco! Zapraszam!



SZKOLENIA 2022:


środa 9 marca 2022 - 11:00 szkolenie* Operacyjne zarządzanie twoim lokalem gastronomicznym z dziennym nawigowaniem wszystkich kosztów i obrotu gotówki. Prowadzący: Jacek Czauderna Prezes Zarządu Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej.

środa 9 marca 2022 - 12:30 szkolenie* Sprzedaż i marketing w obiekcie noclegowym - poznaj elementy, które wpływają na liczbę rezerwacji w niskim sezonie. Prowadzący Sebastian Kwiatkowski

czwartek 10 marca 2022 - 11:00 szkolenie* Nowe oblicze systemu HACCP – optymalizacja, skuteczne zarządzanie bezpieczeństwem Gości i hotelu. Prowadzący: Marcin Leśniak z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

*rejestracja na szkolenia obowiązkowa - ilość miejsc ograniczona.



OPERACYJNE ZARZĄDZANIE TWOIM LOKALEM GASTRONOMICZNYM
z dziennym nawigowaniem wszystkich kosztów i obrotu gotówki

OPIS SZKOLENIA (czas trwania 45 minut)



• Jakie elementy są ważne w operacyjnym zarządzaniu Twoim biznesem?
• Jak może wyglądać pełne nawigowanie operacyjne Twojego biznesu gastronomicznego w trybie dziennym w zakresie:
= kosztów zakupów produktów i napojów
= kosztów personalnych
= efektywności pracy Twojego zespołu
= kosztów zakupu chemii
= obrotu gotówką w lokalu
= kontroli czasu pracy

• Wszystkie elementy w jednym miejscu, on line, bez konieczności codziennej obecności w lokalu właściciela:

= wszystko w jednym miejscu, on line, na Twoim smartfonie
= dostęp do danych w trybie rzeczywistym
= różne poziomy dostępu do danych – właściciel, manager, kierownik

• O czym warto pomyśleć, jak nie wszystko idzie po naszej myśli:

= audyty u Klientów
= innowacyjne rozwiązania dla gastronomii zwiększające zyskowną sprzedaż w Twoim lokalu
= mentoring dla właścicieli
= szkolenia i wdrożenia stacjonarne z innowacyjnej gastronomii
= rekrutacja managerów i kierowników
= możliwość konsultacji biznesowych poprzez ekspertów Akademii Praktyk Gastronomicznych i Hotelarskich (www.apgih.pl)



Prowadzący Jacek Czauderna


Jest praktykiem z 25-cio letnim stażem, z doświadczeniem gastronomicznym w korporacjach Żywiec i Nestle, a od ponad 12 lat w prywatnym biznesie (własne restauracje i dystrybucja dla gastronomii kawy, ekspresów oraz herbaty koncernu Jacobs Douwe Egberts).

Droga zawodowa Jacka prowadziła od przedstawiciela handlowego przez zasiadanie w zarządach korporacji aż do właściciela marki sieci restauracji The Legendary Jacks Bar&Restaurant.

Od 12 lat niezależny przedsiębiorca, trener i doradca biznesowy z branży gastronomicznej.

Prowadzi między innymi projekty uruchamiania nowych lokali, szkolenia z zakresu ”jak zarabiać na gastronomii” i jak „kontrolować sieciowy i indywidualny biznes gastronomiczny”, jak stosować systemowe rozwiązania w biznesie gastronomicznym, jak tworzyć i stosować procedury operacyjne. Praktyk branży gastronomicznej wyznający zasadę 10% teorii a 90% praktyki. Autor książki „Otworzyłem Lokal” Pomocne historie z praktyki gastronomicznej.

Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, MBA University of Bradford, London Management School.

Podczas pracy w korporacjach a następnie przy rozwijaniu własnych biznesów gastronomicznych zdobył praktyczne doświadczenie związane z zarządzaniem personelem, optymalizacją zakupów i rozwojem zyskownej gastronomii.

Twórca marki i sieci lokali The Legendary Jacks Bar&Restaurant (www.jacksbar.pl)
Założyciel Akademii Praktyk Gastronomicznych i Hotelarskich (www.apgih.pl)
Oficjalny Dystrybutor Kawy Jacobs i Piazza D’Oro oraz herbat Pickwick dla gastronomii (www.cafitesse.pl)
Inicjator szkoleń on line
Założyciel Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej i Prezes Zarządu (www.iggp.pl)
Honorowy Konsul Republiki Sri Lanki na Pomorzu, Warmii i Mazurach.

Jacek Czauderna,
52 lata, mgr prawa, EMBA
European MBA University of Bradford,
żonaty, 5 dzieci

Działalność biznesowa:
- obecnie Prezes Zarządu Hello Coffee Sp. z o.o. (www.cafitesse.pl ) – firmy zajmującej się sprzedażą rozwiązań serwisu kawy i innych napojów gorących dla hoteli, centrów konferencyjnych i firm kateringowych. Wyłączny i oficjalny dystrybutor w Polsce kawy JACOBS i DOUWE EGBERTS oraz ekspresów do gastronomii

- założyciel i współwłaściciel sieci barów i restauracji THE LEGENDARY JACKS BAR & RESTAURANT oraz właściciel marki i franczyzy biznesu gastronomicznego pod marką THE LEGENDARY JACKS BAR&RESTAURANT

- autor książki „Otworzyłem Lokal” Pomocne Historie z Praktyki Gastronomicznej

Od 28 lat jest związany z gastronomią i sektorem spożywczym

W latach 1993 – 1999 Dyrektor Gastronomii (National Horeca Manager) firmy Żywiec S.A. należącej do grupy HEINEKEN.

W latach 1999 – 2008 Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Gastronomii i Vendingu (Business Executive Manager Nestle FoodServices), Członek Zarządu Nestle Polska S.A.

Od 2008 r. prywatny przedsiębiorca, mentor i doradca biznesowy

Działalność Społeczna:

W latach 2010 – 2013 Prezes Polskiego Stowarzyszenia Vendingu, Członka Europejskiego Stowarzyszenia Vendingu z siedzibą w Brukseli.

Od 2020 r. założyciel i Prezes Zarządu Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej

Członek Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Rozwoju Sportu i Rekreacji (IAKS) przy Polskim Komitecie Olimpijskim na stanowisku Dyrektora Sekcji Obiektów Sportowych odpowiedzialny za organizację specjalistycznych konferencji szkoleniowych z zakresu zarządzania infrastrukturą sportu i rekreacji.

Założyciel i trener-doradca biznesowy właścicieli w Akademii Praktyk Gastronomicznych i Hotelarskich – 90% praktyki i 10% teorii

Honorowy Konsul Republiki Sri Lanki w Polsce




Z przyjemnością informujemy, że tegoroczne szkolenia i panele dyskusyjne
odbędą się pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Zapraszamy na panele szkoleniowe.




IGHP reprezentuje branżę hotelarską w Polsce i UE

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to efektywna organizacja działająca w branży hotelarskiej. Od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. IGHP rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. revenue management, budżetowania, bezpieczeństwa w hotelu, sprzedaży i marketingu, housekeepingu czy RODO).

Swoim członkom IGHP oferuje unikatową wiedzę o zmieniających się przepisach prawa, głos w kluczowych dla branży kwestiach, informacje oraz know how z HOTREC, a także dostęp do usług i wiedzy eksperckiej dostawców członków IGHP oraz programów szkoleniowych dla przyszłych pracowników branży, a także wiedzę, jak się chronić przed nieuczciwą konkurencją, możliwość promocji hoteli w branżowych mediach czy cykliczny newsletter podsumowujący najważniejsze działania Izby.

Izba współpracuje z wybranymi dostawcami, którzy zapewniają hotelom dostęp do licznych usług, najnowszych rozwiązań technologicznych, architektonicznych, aranżacji wnętrz, elementów wyposażenia pokoi i innych pomieszczeń hotelowych.

Organizacja dba o interesy polskich hotelarzy także na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarskiej w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).

Liczymy na ciekawe i merytoryczne dyskusje, z których wyniesiemy wiele cennych wniosków. Dla IGHP niezwykle ważna jest możliwość wymiany wiedzy na forum naszej branży, tak aby najbardziej wartościowe praktyki mogły zostać z powodzeniem wprowadzone do hoteli.

Szkolenie IGHP:
Nowe oblicze systemu HACCP – optymalizacja, skuteczne zarządzanie bezpieczeństwem Gości i hotelu.


Marcin Leśniak - Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Politechniki Łódzkiej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w gastronomii. Audytor zewnętrzny systemów zarządzania jakością (ISO serii 9001, HACCP) akredytowanych jednostek certyfikujących. A także konsultant i trener z zakresu systemu bezpieczeństwa żywności HACCP. Marcin Leśniak doświadczenie we wdrażaniu i audytowaniu systemu HACCP zdobywał w wielu trzy, cztero i pięcio gwiazdkowych hotelach. Współpracuje z wieloma firmami takimi jak Sheraton, Radisson Blu, Marriott, Courtyard by Marriott, Double Tree by Hilton, Costa Polska, Hampton by Hilton, . Marcin Leśniak przeprowadził ponadto szereg szkoleń dla takich firm jak: Sfinks Polska, Unity Line, Polska Żegluga Bałtycka, Ecolab, Nosalowy Dwór, Hotel Bukovina







Szkolenie Sebastiana Kwiatkowskiego:

Sprzedaż i marketing w obiekcie noclegowym - poznaj elementy, które wpływają na liczbę rezerwacji w niskim sezonie

Reklama obiektu w internecie to bardzo szerokie zagadnienie. Zapraszamy na szkolenie, które wskaże metody zwiększające liczbę gości w Twoim obiekcie poza sezonem i zmaksymalizuje zyski w sezonie wysokim.
Podczas szkolenia, jakie odbędzie się na targach Gastro-Hotel w Kołobrzegu, chcielibyśmy Państwa zapoznać z kilkoma możliwościami jak skutecznie zainwestować, aby osiągnąć zadawalające wyniki sprzedaży. W jaki sposób, jak dużo i na co warto przeznaczyć budżet, aby przyniosło to oczekiwany skutek, a przede wszystkim jak nie dać się oszukać. Dowiecie się Państwo również, jak można zwiększyć sprzedaż bez zwiększania kosztów.
Podczas szkolenia skupimy się przede wszystkim na metodach, dzięki którym pozyskujecie klientów. Przeanalizujemy wady i zalety każdej z nich.
Podpowiemy od czego zacząć przygotowania do sprzedaży internetowej i jak ją rozpocząć.
Omówimy najróżniejsze metody pozyskiwania turystów, takie jak pozycjonowanie, kampanie AdWords, portale noclegowe, zakupy grupowe, serwisy rezerwacyjne, portale społecznościowe i marketing szeptany.

ZAPRASZAMY!


Sebastian Kwiatkowski absolwent Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem. Od 25 lat zajmuje się marketingiem oraz marketingiem internetowym. Obecnie współpracuje z ponad 80 Ośrodkami Wypoczynkowymi w kraju, udzielając im porad menadżerskich oraz zajmuje się ich kompleksową obsługą pod względem przygotowania kampanii reklamowej (profesjonalne filmy, zdjęcia, budowa oraz pozycjonowanie stron internetowych) . Specjalizuje się w zwiększaniu rentowności ośrodków.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
©2024 Gastro-Hotel.pl - Targi gastronomiczno - Hotelarskie - Kołobrzeg - strona wykonana przez: Pozycjonowanie i Marketing